חוק הנתינה
נתינה מחוללת קבלה. לדוגמא בכלזרע טמונה ההבטחה לאלפי יערות,אך אם נצבור את הזרע במקום להעניק את הפוטנציאל שלולקרקע פורייה,ייעצר התהליך של תן וקבל. לפי חוק הנתינה- ככל שתרבה לתת-כך תרבה לקב

מאת:



נתינה מחוללת קבלה. לדוגמא בכלזרע טמונה ההבטחה לאלפי יערות,אך אם נצבור את הזרע במקום להעניק את הפוטנציאל שלולקרקע פורייה,ייעצר התהליך של תן וקבל.

לפי חוק הנתינה- ככל שתרבה לתת-כך תרבה לקבל.

בעייתיות בנתינה

כאשר אדם נותן מתוךחישוב,בצרות עיים,תוך תחושה שהפסיד משהו או מתוך שיקול רווח קר,אז מאחורי נתינה כזואין כוונה יוצרת,המחוללת זרימה.

כדי שלנתינה יהיה "ערך המחוללזרימה",חשובה הכוונה שמאחורי המעשה –כלומר  רצון ושמחה לגרום שמחהלאחר.

הדרכים ליישום חוקהנתינה:

הרעיון הכללי: לקבל החלטה לתת משהו לכל אדם עימובאים במגע. הנתינה אינה דווקאבצורה החומרית שלה- זה יכול להיות פרח,מחמאה,תפילה ,מילה טובה,דאגה ,תשומתלב,חיבה,הערכה,הצחקה,אהבה וגם נתינה אילמת של איחול אמיתי לדבריםטובים.

כלומר לנתינה דרכים רבותומגוונות ולווא דווקא בצורה החומרית.

קבלתמתנות

גם כאן למתנות דרכים רבות- מידי יום אנו מוצפים בשפע של מתנות אך פעמים רבות אנו לא מתייחסים אליהם ,אנומתעלמים או דוחים אותם. כגון- המלצה, שיר יפה, מחמאה, מזג אויר טוב,קנייהבהזדמנות,עזרה ועוד.

מומלץ להיות פתוח לקבלה מהטבע, מהסביבה ומאחרים.

אקבל על עצמי מחוייבות לשמור על זרימה של מתנות החיים

לפתח ערנות לחשיבות של זרימהבחיים ולהשתדל בכל הזדמנות לתת משהו למי שבסביבה. סתם בלי סיבה וללא אינטרס פשוט"לתת כדילתת"

האדם והעולם מצויים ביחסיגומלין,יחסי חליפין קבועים ודינאמיים. על מנת לשמור על זרימה של דברים בחיינו אללנו להצמד או לדבוק במה שיש אלא לשמור על תהליך הזרימה.