הקומוניזם בסין
הקומוניזם של היום בסין 1.המפלגה הקומוניסטית אימצה את הבעלות הפרטית והיא אף מחזיקה בשוק המניות. 2.התפשרות עם הקפיטליזם ובמקביל המפלגה מנהלת שילטון יחיד על העם סיני. 3. "הנמר מת,אך עורו נשאר"- זו המפלגה הסינית היא מחזיקה בעור" כדי לשמור על שליטתה בסין.

מאת:
ניסים חיימוב



 

הקומוניזם של היום בסין

1.המפלגה  הקומוניסטית אימצה את הבעלות הפרטית והיא אף מחזיקה בשוק המניות.

2.התפשרות עם הקפיטליזם ובמקביל המפלגה מנהלת שילטון יחיד על העם סיני.

3. "הנמר מת,אך עורו נשאר"- זו המפלגה הסינית היא מחזיקה בעור" כדי לשמור על שליטתה בסין.

מאו צה טונג אמר: "מהפכה אינה ארוחת ערב חגיגית, או כתיבת מאמר, או ציור תמונה, או מעשה תחרה, היא אינה יכולה להיות כה עדינה, כה קלילה וחביבה, ממותנת, אדיבה, מנומסת, מאופקת ואצילית. מהפכה היא התקוממות, פעולה אלימה שבה מעמד אחד מביס מעמד אחר". [4]

 

דנג שיאו-פינג המליץ "להרוג 200,000בני-אדם בתמורה ל - 20שנות יציבות."

 המפלגה הקומוניסטית הסינית מעודדת אתאיזם וטוענת שהדת היא "אופיום רוחני", שיכול להרעיל את האנשים. היא השתמשה בכוחה כדי להמם את כל הדתות בסין, ואז שמה עצמה כאל, בהעניקה שליטה מוחלטת על המדינה לכת המפלגה הקומוניסטית הסינית.

 בשעה שהמק"ס חיבלה בדתות, היא גם הרסה את התרבות המסורתית. היא טענה שהמסורת, המוסר והאתיקה הם מושגים פיאודליים, ריאקציוניים ואמונות טפלות, והכחידה אותם בשם המהפכה. במהלך המהפכה התרבותית הגדולה  תופעות איומות שהתפשטו באופן נרחב הפרו את המסורת הסינית כמו למשל: זוגות נשואים המלשינים זה על זו, תלמידים אשר מכים את מוריהם, אבות ובנים שיצאו אלה כנגד אלה, אנשי המשמר האדום אשר הרגו אנשים חפים מפשע ללא כל סיבה, ומורדים שהיכו, שברו ובזזו. אלו היו ההשלכות הטבעיות של חניקת הטבע האנושי בידי המפלגה הקומוניסטית הסינית.

 ב - 4ביוני 1989, "צבא השיחרור העם" כביכול טבח סטודנטים רבים בבייג'ינג. צעד זה גרם לסינים לאבד לגמרי כל תקווה שתלו אי-פעם בעתידה הפוליטי של סין. מאז ואילך התמקד העם כולו ב"עשיית" כסף. מאז שנת 1999ועד ימינו, רודפת המק"ס באכזריות את הפאלון גונג ויוצאת כנגד "אמת, חמלה, סובלנות", ובכך אף מאיצה את תהליך התדרדרות המוסר.

 המפלגה הקומוניסטית הדגישה בעקביות משמעת ברזל, נאמנות מוחלטת ועקרונות אירגוניים. אלה המצטרפים למק"ס חייבים להישבע:

"אני רוצה להצטרף למפלגה הקומוניסטית הסינית, לתמוך בחוקת המפלגה, לציית לתקנות המפלגה, למלא את חובות חבר המפלגה, לבצע את החלטות המפלגה, לעקוב בקפדנות אחר דיסיפלינות המפלגה, לשמור את סודות המפלגה, להיות נאמן למפלגה, לעבוד בחריצות, להקדיש את כל חיי לקומוניזם, להיות נכון להקריב כל דבר למען המפלגה והעם ולעולם לא לבגוד במפלגה".