יפן טיול 10.04.2019

ניסים חיימוב

טיול ליפן ב 10.4.2019

להלן תוכנית הטיול:

טיסה דרך פאריס ,הגעה לטוקיו ב11.04 .בעת ההגעה התארגנות ויציאה לביקור ותצפית באודיבה,תצפית לכוון טוקיו,פסל החרות. אודיבה יושבת על אזור שבעבר שימש את השוגונים בתקופת אדו וכמו כן חלקו הגדול של האזור נוצר כתוצאה מייבוש ושימוש נרחב בפסולת בנערמה מטוקיו.לינה בטוקיו.

12.04

סיור להכרת המונומנטים החשובים בטוקיו: ביקרנו במקדש לזכרו של הקיסר מייג'י (מייג'י היה הקיסר שעצר והגביל את כוחם של השוגונים והחזיר את הכוח והכבוד למוסד הקיסרות)המשכנו בנסיעה ובדרך צפינו בבנין הפרלמנט ובארמון הקיסרי.הגענו לשוק הדגים TSUKIJI', הליכה רגלית והתרשמות משוק הדגים.משם המשכנו לביקור במוזיאון אדו אשר שופך לנו אור על תקופת אדו וגם על התמורות שעברו על טוקיו.המשכנו לכוון מקדש ASAKUSAהמוקדש לאלה (בודהיסטווה ) בשם קנון.

לאחר הביקור וההתרשמות מאתר זה המשכנו לכוון פארקUENO  הידוע בפריחותיו היפות בעונת האביב שם צפינו בעץ הסקורה (הדובדבן) במלוא הדרו.בתום ביקורנו המכנו לבילוי ליילי לאזור שיבויה העמוס ונחשפנו לחיי הליילה הסואנים של טוקיו.

13.04

יציאה מטוקיו לכוון ניקו( 140 ק"מ מטוקיו),ביקור במקדש ולאחר מכן המשכנו לכוון אגם צוזנג'י (התפרצות וולקנית של ההר ולידו נוצרה קלדרה המכילה את האגם אותו פגשנו) המשך לכוון מפלי קנון ,לתצפית במפלים.

ניקו = העיר המוארת.100 אלף תושבים.האטרקציה באזור המוזלאום של השוגון טוקוגאווה אייסו.בתום הביקור חזרה לטוקיו.בעת ההגעה לטוקיו עלינו לתצפית לבנין המטרופוליטאן.בערב יציאה חופשית לאזור SUNSHINE.

14.04

יציאה לכוון הר הפוג'י ,התמזל מזלנו והראות ביום זה הייתה מדהימה.בתום הביקור המשכנו לכוון המוזאון הפתוח באקונה,לאחר התרשמות מאתר מדהים זה המשכנו לכוון אגם האשי (אחד מחמשת האגמים המקיפים את הר הפוג'י) שם שטנו באגם.

15.04

בבוקר יצאנו לכוון טירת מטסומוטו טירת (עץ) שנשתמרה עוד מתקופת השוגונים.לאחר מכן המשכנו לטאקימה ביקרנו במוזאון כרכרות השינטו ולאחר מכן השתתפנו בפסטיבל  שנערך ביום זה.

16.04

ביקור בגני קנראקוואן פארק ששת המאפיינים:מרחב,פרטיות,מלאכותיות,עתיקות,שפע מים,נוף נרחב. שבקנאזאווה (פרושה- ביצת הזהב).גנים אלה נחשבים בין שלושת הגנים היפים ביותר ביפן .בתקופת אדו 1603 עד 1868 היה כאן שבט פאודלי השני בחוזקו אחרי טוקוגאווה.במרכז הגן פיסלו של יאמטו- גיבור לאומי יפני.המים לאגם הובאו לכאן בשיטה מתוחכמת כבר לפני 400 שנה.הטירה המקורית נשרפה בשנת 1888,שופצה מאוחר יותרהמשכנו לביקור במוזיאון הזהב ולאחר מכן לשכונת הסמוראים ורובע הגיישות וקינוח בשוק המקומי אומיצ'ו.

17.04

ביקור בשוק הבוקר בטאקייאמה.נסיעה וביקור בכפר שירקא גו SHIRAKAWGO.בתחילה עצרנו לתצפית על הכפר האוטנטי (גגות קש) ולאחר מכן ירדנו לכפר ואף ביקרנו באחד הבתים שהפך למוזאון.בתום הביקור נסיעה לקיוטו.ביקור בבית שלום.

18.04

ביקור בקיוטו: טירת ניג'ו,מיקדש קיומיזו דרה,מרכז בעיר ורובע גיון כולל רחוב בגיישות ,תצוגת קימונו,

19.04

ביקור בקיוט וסביבותיה:

מקדש ריאו ג'י – הגן היבש.לאחר מכן נסיעה וביקור באראשיאמה– יער הבמקוק (מערב קיוטו).המשכנו לביקור במקדש טודאי ג'י –בנארה (הבירה שלפני קיוטו) ,התרשמנו מהמבנה המוזהב ומהגנים המקסימים.לאחר מכן השתתפנו בסדנת סושי.

20.04

יציאה מאוסקה לכוון כללי TAKAMTSU  שבאי שיקוקו.בדרך עצרנו במרכז ובמוזיאון הגשר,התרשמות ותצפית.נסיעה על הגשרים המדהימים מכוון קובה לשיקוקו.בהמשך בהגעתנו לשיקוקו ביקרנו באחד הגנים הגדולים והיפים ביפן- פארק ריצורין. לינה ב TAKAMTSU.

21.04

יציאה לכוון אי האומנויות – נאושימה,ביקור המוזיאון הסגור BENSSEוגם בפיסול הסביבתי שהאי מתהדר מעבר דרך הגשר: SETO CHASHI. (עולים עם הרכב למעבורת),חזרה עם המעבורת ל NOUSHIMA UNOPORT.

22.04

ביקור בפארק השלום הירושימה,לאחר מכן ביקור במפעל מאזדה, לאחר מכן הגע לנמל MIYAGIMA,יציאה במעבורת וביקור באתר הכולל את המקדש והשער  (טורה)על המים.בתום הביקור חזרה עם המעבורת והמשך למלוננו שבהירושימה.

23.04

יציאה על הבוקר לרכבת הבולט פנינו לקובה.בעת ההגעה עליה לתצפית וביקור בנמל המרשים.המשך נסיעה לכוון אוסקה,בעת ההגעה עלינו לתצפית מבנין אומדה המפורסם בהמשך יצאנו לכוון מצודת אוסקה המשוחזרת ביקור בגנים ותצפית על הטירה.בהמשך נסענו למרכז  DOTOMBURI  זמן חופשי להנאת החברים.

24.04

תם ונשלם הטיול הקסום התחלנו את דרכנו לכוון אמסטרדם.....ישראל.

בברכה

ניסים חיימוב ,מדריך הטיול.